huisje

Stichting Vakantieverblijven de Schakel

Home Tarieven Beschikbaarheid Algemene huurvoorwaarden Reglement Foto's uit de oude doos

Voor Anker

gemleeuwarden Gemeente Leeuwarden pvdeschakel

Huurvoorwaarden

Betaling

Bij toewijzing van de woning dient een voorschot van 70 euro worden betaald. Het resterende huurbedrag dient uiterlijk twee weken voor vertrek naar de woning aan de Stichting Vakantieverblijven te zijn overgemaakt.

Wisselen

De tijd van wisselen is bij een huur van één week of meer vastgesteld op vrijdag 11.00 uur.
Bij huur van een midweek op vrijdag 11.00 uur.
Bij huur van een longweekend op maandag 11.00 uur.

Einde verblijf

Bij het vertrek dient u het verblijf schoon achter te laten.
Enkele tips : Vloeren dweilen, dekens uitkloppen en opvouwen, ramen wassen, koelkast schoonmaken, douche en toilet reinigen, evenals kookplaat, pannen en serviesgoed. Alles keurig gerangschikt in de kasten achterlaten, opdat de volgende gast eveneens een plezierig entree wacht.
Alle binnendeuren moet worden opengezet.
In de periode tussen 1 november en 1 april moet de thermostaat van de centrale verwar­ming op 10 C worden gezet.

Sleutels

Deze kunnen worden afgehaald bij H. Renting, Stadskantoor gemeente Leeuwarden. De sleutel dient u na uw verblijf zo snel mogelijk weer in te leveren.

Inventaris

Bij aankomst dient u de inventarislijst te controleren. De gecontroleerde lijst weer inleveren met de sleutel.
Voorwerpen die door u worden beschadigd danwel gebroken, moeten na overleg met het bestuur worden vervangen.

Indien u iets van het servies breekt, dan dient u dit niet zelf te vervangen, maar bij de penningmeester verrekenen.
Uit de aanwezige voorraad wordt het servies dan weer aangevuld.

• Voetballen op het terrein of in de nabijheid is verboden.
  • Uitlaten van honden buiten het terrein.
  • Honden niet alleen achterlaten in de woning.
  • Geen huisdieren laten plaatsnemen op bedden, dekens en/of meubilair.
  • Het plaatsen van tenten is niet toegestaan.
  • Dekens en kussens mogen niet meegenomen worden naar bos en/of strand.
  • Het is niet toegestaan om in de wanden spijkers en/of schroeven te bevestigen.

PV de Schakel Stichting Vakantieverblijven de Schakel Voor Anker